جدایی نادر از سیمین" برنده گلدن گلوب آمریکا شد
 
درباره وبلاگ


هیچ کس تنهاییم را حس نکرد هیچ کس تنهاییم را لمس نکرد هیچ کس تنها بودنم را درک نکرد هیچ کس تنها بودنم را ندید چرا هیچ کس مرا باور ندارد؟ هیچ کس... چرا؟ خدایا چرا اینقدر تنهایم؟


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 950
بازدید کل : 375262
تعداد مطالب : 317
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

فال روزانه

javahermarket

بزرگترین وبلاگ علمی تفریحی
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 23:17 ::  نويسنده : مهران

 مردم ایران، مردمی صلح‌جو هستند»

اصغر فرهادی، کارگردان "جدایی نادر از سیمین" بعد از دریافت جایزه‌ی "گلدن گلوب" خطاب به حاضران در سالن گفت: «وقتی به مراسم می‌آمدم داشتم فکر می‌کردم از چه بگویم. آیا از مادرم بگویم؟ از پدرم؟ از همسر مهربانم؟ از دخترانم؟ از دوستان عزیزم؟ اما الان می‌خواهم فقط از مردم کشورم حرف بزنم. آن‌ها مردمی صلح‌جو و بسیار دوست‌داشتنی هستند.»

کارگردان "جدایی نادر از سیمین" در ادامه‌ی صحبت‌های خود بعد از دریافت جایزه افزود: «مردم کشور من مردمی هستند که از درگیری و جنگ در هیچ‌کجا حمایت نمی‌کنند. من می‌خواهم از آن‌ها تشکر کنم و بگویم که مردم کشورم را عاشقانه دوست دارم.»

جایزه‌ی "گلدن گلوب" معتبرترین جایزه‌ی سینمایی است که تا به‌امروز به فیلمی ایرانی تعلق گرفته است. اصغر فرهادی پیش از این برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کارگردانی جشنواره "برلیناله" برای کارگردانی فیلم "درباره الی" نیز شده بود.

فیلم "جدایی نادر از سیمین" نیز برنده‌ی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد و خرس طلایی بهترین فیلم این جشنواره معتبر سینمایی آلمان شده است.

هفته گذشته نیز جایزه‌ی بهترین فیلم "انجمن منتقدان سینمای آمریکا" نصیب اصغر فرهادی و فیلم "جدایی نادر از سیمین" شد. "جدایی نادر از سیمین" ملودرامی خانوادگی است که داستان طلاق یک خانواده‌ی شهری و طبقه‌ی متوسط تهران و مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوند را تصویر کرده است.





























 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب