بزرگترین فرودگاه مینیاتوری در جهان
 
درباره وبلاگ


هیچ کس تنهاییم را حس نکرد هیچ کس تنهاییم را لمس نکرد هیچ کس تنها بودنم را درک نکرد هیچ کس تنها بودنم را ندید چرا هیچ کس مرا باور ندارد؟ هیچ کس... چرا؟ خدایا چرا اینقدر تنهایم؟


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 928
بازدید کل : 375240
تعداد مطالب : 317
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

فال روزانه

javahermarket

بزرگترین وبلاگ علمی تفریحی
سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : مهران

 

 

این تصاویر مربوط به ماكت مینیاتوری فرودگاه بین المللی هامبورگ در آلمان است كه جهت بازدید عموم افتتاح شده. این ماکت یکی از بزرگترین کارهای هنری موجود در جهان می باشد که در ساخت آن از پیچیده ترین و دقیق ترین ابزار استفاده شده است.

در این ماکت علاوه بر ظاهر و تشکیلات واقعی فرودگاه هامبورگ، چشم انداز راه آهن، ماكت 40 هواپیما و 90 وسیله نقلیه، پارکینگ، ساختمان ها و آدم ها با ظرافت و رعایت جزئیات تمام ساخته شده است. نورپردازی آن هم شبیه حالت واقعی انجام شده که در نوع خود منحصربفرد و دیدنی است. ساخت این مدل حدود 6 سال طول كشیده و 5 میلیون دلار هزینه آن شده است! ساخت و ساز این ماکت از ایده ی جزیره خیالی لی لی پوت آغاز شد تا جایی که به فرودگاه لی لی پوتی معروف شده است.

این مدل مینیاتوری از فرودگاه هامبورگ در حال حاضر جزء یکی از جاذبه های توریستی آلمان بشمار می آید. به نقل از تلگراف انگلستان همچنان این پروژه در حال تکمیل است و پیش بینی شده تا سال 2014 اتمام آن به طول خواهد انجامید که چیزی حدود 5 میلیون دلار دیگر (جمعا 10 میلیون دلار) هزینه در بر خواهد داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:31---20 تير 1390
سلام، وبه عالیی بود. اگه ممکنه منو با این عنوان لینک کن: آمریکا(USA)
اگه دوست داشتی به منم سر بزن و بگو با چه عنوانی لینکت کنم. بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب